Friday, October 19, 2007

ဘယ္ေတာ႕မွ နယ္စည္းမျခားေၾကး

စည္းဆိုသည္မွာ လူ႕စည္းဘီလူးစညး္ သူ႕စည္း ကုိယ္႕စည္္း အသီးသီး ရွိတယ္တဲ႕။
က်မတို႕ ဘေလာ႕ဂ္ ရပ္၀န္းေလးမွာလဲ နယ္နိမိတ္စည္းေလးရွိေကာင္းရွိမယ္။
တခ်ိဳ႕ စည္းျခားသလို ခံစားၾကသတဲ႕။
က်မ ရင္ထဲမွာေတာ႕ နယ္နိမိတ္စည္းဆိုတာ ေျမပံုထဲမွာပဲ အသံုး၀င္ေကာင္း၀င္မယ္။
က်မအတြက္ကေတာ႕ အဲဒီစည္းမိ်ဳး ခံစားလို႕ မရဖူးဘူး။

ျပည္ပဘေလာ႕ဂါ အစ္ကိုတစ္ေယာက္က သူနဲ႕ ျမန္မာျပည္တြင္း ဘေလာ့ဂါေတြၾကားမွာ `မျမင္ႏိုင္တဲ့ စည္း´ ျခားေနသလို ခံစားလိုက္ရတယ္လို႔ သူ ေရးခဲ့မိပါတယ္။ လူတေယာက္နဲ႔ တေယာက္ ခင္မင္ၾကတဲ့ ခင္မင္မႈစည္း မဟုတ္တဲ့ `အေျခအေနစည္း´ `အကန္႔အသတ္ စည္း´ တနည္းအားျဖင့္ `မျမင္ႏိုင္တဲ့ စည္း´ …။
အဲလိုေရးခဲ႕ ဖူးေပမဲ႕ ......
ေနာက္ဆုံးမွာေတာ့ အေျဖတခု ရသြားတယ္။ `မျမင္ႏိုင္တဲ့ စည္း´ ဆိုတာက က်ေနာ္တုိ႔ေတြရဲ့ `စိတ္´ ေတြကိုေတာ့ စည္းမျခားႏိုင္ဘူး။ သူတုိ႔ ေရးေနတာေတြကို လုိလိုလားလား ဖတ္ခ်င္ေနတဲ့ စိတ္ကို ဘယ္စည္းကမွ လာျခားလို႔ မရဘူး။ ဒါျဖင့္ သူတို႔ကေရာ က်ေနာ္တုိ႔ ေရးေနတာေတြကို ဖတ္ခ်င္စိတ္ ရိွမွာလား…။ လာဖတ္ၾကလား…။

က်ေနာ္ယုံၾကည္ပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ `စိတ္´ ေတြေတာ့ `စည္း´ မျခားေလာက္ေသးပါဘူး…။ မဟုတ္ဘူး၊ မဟုတ္ဘူး၊ မျခားေလာက္ေသးတာ မဟုတ္ဘူး။ ဘယ္ေတာ့မွ မျခားတာ။
(ကိုေစးထူးပို႕စ္မွ)

က်မအေနနဲ႕ ကေတာ႕ အြန္လိုင္းေရာ ေအာ႕ဖ္လိုင္းပါ ရင္းႏွီးၾကတာ စည္းလံုးၾကတာ without boders for Myanmar Bloggers ေလ ေနာ္..ေနာ္နယ္ျခားမဲ႕ စည္းမျခားေသာ ျမန္မာဘေလာ႕ ဂါ ေမာင္ႏွမမ်ားပါေလ(ဒီသေဘာထား ျပည္တြင္းဘေလာ႕ဂါမ်ားအားလံုး တစိတ္တ၀မ္းထဲပါ)

မပန္ကလဲ မွတ္ခ်က္မွာ ၀င္ေျပာတယ္ ေသခ်ာတာကေတာ့ အေပၚယံမွာ ျမင္ရသည္ ျဖစ္ေစ မျမင္ရေသးသည္ျဖစ္ေစ ျမန္မာ ဘေလာ့ဂါေတြ အားလံုးရဲ႕ တူညီတဲ့ ခံယူခ်က္ေတြနဲ႕ တူညီတဲ့ပန္းတိုင္ကေတာ့ ရွိေနပါတယ္။ အားလံုးညီညီညာညာ လက္တြဲၿပီး ေရာက္သြားၾကဖို႕ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္တဲ႕။

No comments: