Sunday, January 27, 2008

၁-စကၤာပူ-ကုိလံဘုိ SIA ေလယာဥ္ခရီးစဥ္အမွွတ္ SQ 466


စကၤာပူ မွ ကုိလံဘုိ ခရီးပ်ံသန္းမဲ႔ေလယာဥ္ကုိ Changi ေလဆိပ္ Terminal 2 မွာ Check in ၀င္ရမယ္။ ေလယာဥ္ထြက္မွာ က 0705 hours။ မနက္ ၄ နာရီခြဲေတာ႔ ေမာင္ေဇာ္မင္းကားေလးနဲ႔အၾကိဳေရာက္လာတယ္။ဒကာဦးေမာင္က ပစၥည္းေတြ ကူသယ္ေပး၊ ဒကာဦးၾကဴနဲ႔ ဆာရာတုိ႔ကလည္းရန္ကုန္ကုိသြားၾကမွာဆုိေတာ႔ ေလယာဥ္စီးခရီးသည္က ၃ ေယာက္။ ဂ်ဴေရာင္းကေန မိနစ္ ၃၀ ေက်ာ္ ကားစီးျပီးေနာက္ စကၤာပူကၽြန္းအေရွ႔ဘက္ရွိ ခ်န္ဂီေလဆိပ္ကုိ ေရာက္လာတယ္။ လမ္းေဘး၀ဲယာမွာေတာ႔ လမ္းမီးေရာင္ေတြ ျဖာေနဆဲ ေပါ႔။

အၾကိဳေရာက္ေနတဲ႔ Eris ကုိေတြ႔ရခ်ိန္မွာေတာ႔ ပစၥည္းေတြကုိ ခ်ိန္တြယ္ေနပါျပီ။ အပ္ပစၥည္းက ကီလုိ ၂၀၊ လက္ဆြဲက ၇ ကီလုိ သယ္ေဆာင္ခြင္႔ျပဳတယ္ လုိ႔ဆုိေပမဲ႔ စုစုေပါင္း ၃၂ ကီလုိရွိေနတယ္။သေဘာေကာင္းပံုရတဲ႔ ေကာင္တာက တရုပ္မေလးကအားလံုးကုိ အပ္ပစၥည္းလုပ္ေပးလုိက္တဲ႔အတြက္ ဟင္းကယ္ရီ ဆုိလုိ႔ ပါ႔စ္ပုိ႔ နဲ႔ အေရးၾကီးစာရြက္စာတမ္းထည္႔ထားတဲ႔ လြယ္အိတ္ေလးတစ္လံုးပဲ က်န္ေတာ႔တယ္။ အင္မီဂေရးရွင္းေကာင္တာမျဖတ္ခင္ လုိက္ပါပုိ႔ေဆာင္သူ ဒကာ ဒကာမမ်ားကုိ နုတ္ဆက္ ခ်ိန္မွာေတာ႔ အမွတ္ရစရာေတြ သတိရေနမိတယ္။

ေလဆိပ္ကုိ ေရာက္လာခ်ိန္မွာ Dhamma Friends ေတြနွင္႔အတူ ပန္းစည္းေလးေပးျပီး ၾကိဳေနတတ္တဲ႔၊ ထြက္ခြါခ်ိန္မွာ ရွဴေဆး.တစ္ရွဴး စတဲ႔ အေသးအဖြဲ႔ေလးေတြကအစ ေစ႔ေစ႔စပ္စပ္ေသေသခ်ာခ်ာ ဂရုတစ္စုိက္စီမံေပးတတ္ျမဲ အစ္မ တစ္ေယာက္ လုိ္က္ပါမပို႔ေဆာင္နုိင္ေတာ႔။ ကံ.စိတ္.ဥတု.အာဟာရ အေၾကာင္းေလးပါးျပဳစီမံမွ အနုိင္နုိင္ျဖစ္ေပၚလာၾကတဲ႔ ရုပ္နာမ္ဓမၼ သခၤါရ သေဘာ ေတြးေတာဆင္ျခင္လ်က္ အင္မီဂေရးရွင္းေကာင္တာကုိျဖတ္၊ ေလဆိပ္အတြင္းခန္းမ ကုိလွမ္း၀င္လာခဲ႔ပါတယ္။ ဟင္းကယ္ရီ မပါ လြယ္အိတ္တစ္လံုးလြယ္လ်က္ ေလယာဥ္စီးရမဲ႔ ဂိတ္နံပါတ္က E 52 ကုိေရာက္လာခ်ိန္မွာေတာ႔ ဂိတ္ဖြင္႔ခါနီးပါျပီ။ ဂိတ္ အျပင္ဘက္ စီတန္းထုိင္ေစာင္႔ေနတဲ႔ ခရီးသည္မ်ားအၾကား ရပ္တန္႔ေနရင္း ရန္ကုန္သြားမဲ႔ ဒကာ ဦးၾကဴ ကုိ ဖုန္းျဖင္႔နုတ္ဆက္ခဲ႔ပါတယ္။

ေနာက္ဆံုးဂိတ္ ကုိျဖတ္ျပီးခ်ိန္မွာေတာ႔ Boarding Pass ျဖတ္ပုိင္းေလးနွင္႔အတူ သီရိလကၤာ သို႔ေရာက္ရင္ျဖည္႔ရမဲ႔ Arrival Form တစ္ခု ကုိပဲ လက္ထဲမွာထားျပီး ပါ႔စ္ပို႔ စတာေတြကုိ ေတာ႔လြယ္အိပ္ထဲမွာ သိမ္းဆည္းထားလိုက္ပါျပီ။ Boarding Bridge ကေန ေလယာဥ္ေပၚမတက္ခင္ ခန္းမထဲ မွာ ေခတၱေစာင္႔ဆုိင္းေနစဥ္အတြင္း Arrival Form ကုိျဖည္႔ပါတယ္။ အဲဒီခန္းမ ထဲမွာ ခရီးသည္တုိင္း ဖရီးသံုးနုိင္တဲ႔ အင္တာနက္ မွာ အခ်ိန္လု ေမးခ်က္ ေနသူမ်ားေတြ႔ရသလုိ ကုိယ္ပုိင္လက္တြန္႔ကြန္ျပဴတာနဲ႔ အင္တာနက္သံုးေနတဲ႔ခရီးသည္မ်ားကုိလည္းေတြ႔ရပါတယ္။

ေလယာဥ္စီးခရီးသည္မ်ားကုိ ေလယာဥ္ေပၚတက္ေရာက္ေနရာယူရန္ စပီကာမွ ဖိတ္ေခၚသံ မၾကာမွီၾကားရပါေတာ႔တယ္။ ဘိဇနက္ ခရီးသည္ ကုိပထမ ဖိတ္ေခၚျပီးေနာက္..ကေလးနဲ႔သက္ၾကီးရြယ္အုိ မ်ား.ေနာက္ ဂုိးလ္မင္ဘာ ခရီးသည္မ်ား ဖိတ္ေခၚျပီးေနာက္ ေလယာဥ္အျမီးပုိင္းက ခရီးသည္မ်ားကုိေလယာဥ္ထုိင္ခံု နံပတ္ စဥ္ ျဖင္႔ပုိင္းျပီး အသုတ္လုိက္ (ထုိင္ခံုနံပါတ္စဥ္ ၅၄ မွ ၄၅ အတြင္း စသည္) ေလယာဥ္ေပၚတက္ေရာက္ေနရာယူရန္ဖိတ္ေခၚပါတယ္။ 35 I ထုိင္ခံုလက္မွတ္ရထားတဲ႔ အတြက္ ေနာက္ဆံုးအသုတ္အျဖစ္ Boarding Bridge ကုိျဖတ္ျပီးေလယာဥ္ေပၚကုိ တက္ခဲ႔ပါတယ္။



ေလယာဥ္ျပဴတင္းေနရာ မွာ ထုိင္ခံုေနရာ ရတယ္။ေလယာဥ္ရဲ႔ညာဘက္ သံုးခံုတန္း။ အစြန္ဆံုးျပဴတင္းဘက္ေနရာ။ အလယ္မွာေတာ႔ ခရီးသည္မပါ။အျပင္ဘက္မွာေတာ႔ ေနထြက္အလင္းေရာင္နဲ႔ျမင္ကြင္းက မပီတပီ။ လြမ္းေမာစရာ။ Bording Bridge မွာရပ္နားထားတဲ႔ SIA ပုိင္ ေလယာဥ္ၾကီးတစ္စင္းကုိ အမွတ္တရအျဖစ္ smart phone ေလးနဲ႔ မွတ္တမ္းတင္ထားလုိက္ပါတယ္။ သတ္မွတ္ထားတဲ႔အခ်ိန္အတိအက်အတုိင္း မေသြမတိမ္း ေဆာင္ရြက္ေလ႔ရွိတဲ႔ နုိင္ငံတကာေလေၾကာင္းလုိင္းတစ္ခုျဖစ္သည္နွင္႔အညီ ေဒသစံေတာ္ခ်ိန္ မနက္ ၇ နာရီ ၅ မိနစ္မွာေတာ႔ ေလယာဥ္စက္သံနွင္႔အတူစကၤာပူ-ကုိလံဘုိ ခရီးစဥ္ပ်ံသန္းရန္အတြက္ ေျပးလမ္းဆီသုိ႔ ေလယာဥ္ ဘီးလွိမ္႔စတင္ ထြက္ခြါခဲ႔ပါေတာ႔တယ္။




No comments: