Thursday, November 15, 2007

က်ေနာ္႕ရဲ႕ ခရီးစဥ္ (၁)

ဂ်ဴလိႈင္လ ၊ ၂၁ ရက္ ၊ နံနက္ ၄ နာရီ ၃၀ မိနစ္

ဂ်ဴလိႈင္မိုးရဲ႕ တစိမ္႕စိမ္႕ ရြာသြန္းၿဖိဳးမႈအၾကားက က်ေနာ္ အိပ္ရာမွ ႏိူးထဖို႕ႀကိဳးစားခဲ႕ရတယ္။ ႀကိဳးစားခဲ႕ရတယ္ဆိုေပမယ္႕ က်ေနာ္ရဲ႕ စိတ္အစဥ္မွာ ေလးပင္မႈနည္းနည္းမွ မရွိခဲ႕ပါဘူး။ ဘာေၾကာင္႕လဲဆိုရင္ အဲဒီေန႕ရက္ အခ်ိန္က က်ေနာ္႕ဘ၀ရဲ႕ ခရီးစဥ္တစ္ခုကို စတင္ခဲ႕တဲ႕ေန႕ျဖစ္ေနလို႕ပါ။ စိတ္အစဥ္မွာ ေလးပင္မႈမရွိခဲ႕ေပမယ္႕ စိတ္လႈပ္ရွားမႈတခ်ိဳ႕နဲ႕ က်ေနာ္႕ရဲ႕ ခံစားခ်က္ေတြကို မိုးကေတာ႕ အေတာ္ေလး ကသိကေအာက္ျဖစ္ေစခဲ႕တယ္။ ၿပီးခဲ႕တဲ႕ သံုးရက္ အာဇာနည္ေန႕ မြန္းလြဲပိုင္းထဲက စၿပီးရြာခဲ႕တဲ႕ မိုးက မသဲခဲ႕ေပမယ္႕၊ က်ေနာ္႕ရဲ႕ ခရီးစဥ္ စတင္တဲ႕ေန႕တိုင္ေအာင္ ရြာေနခဲ႕တယ္။


*** မိုးသဲထဲက ရန္ကုန္ျမစ္ရႈခင္း ေရႊဘဲစားေသာက္ဆိုင္ေပၚမွ ျမင္ကြင္း ***

နံနက္၅ နာရီခြဲေလာက္မွာ ဘုရား၀တ္ျပဳၿပီး က်ေနာ္႕ရဲ႕ ခရီးေဆာင္အိပ္ကို ျပန္စစ္ၾကည္႕လိုက္တယ္။ ေမေမက စိုးရိမ္တတ္သူပီပီ ထည္႕ေပးေလေသာ အဆမတန္မ်ားေျမွာင္သည္႕ ၀န္စည္စလွည္မ်ားမွာ အမ်ားစုကို က်ိဳးေၾကာင္းဆီေလွ်ာ္စြာ ရွင္းျပရင္း က်ေနာ္ ျပန္ထားပစ္ခဲ႕ရသည္။ က်ေနာ္႕ရဲ႕ အိပ္ကပ္ထဲမွာ ဗုဒၶဘုရားရွင္ရဲ႕ ရုပ္ပြားေတာ္ပံု တစ္ပံု၊ ခရီးေဆာင္အိတ္ထဲမွာ အ၀တ္ေလးစံု ႏွင္႕ ပါတ္စပို႕စ္စာအုပ္ ၊ စာရြက္စာတန္းတခ်ိဳ႕မွလြဲ၍ ဘာမွမ်ားမ်ားစားစား မရွိခဲ႕ပါ။ ဗုဒၶပံုေတာ္ေလးကေတာ႕ ယေန႕တိုင္က်ေနာ္႕ရဲ႕ အိပ္ခန္းေခါင္းရင္းအထက္မွာ ရွိေနဆဲပါ။

တကၠဆီကို ၈၀၀ က်ပ္နဲ႕ငွားၿပီး ေလဆိပ္ကိုသြားခဲ႕တယ္။ ေလဆိပ္ေရာက္ေတာ႕ ၇ နာရီခြဲေလာက္ ျဖစ္ေနၿပီ။ က်ေနာ္႕ရဲ႕ ခရီးစဥ္မွာ လိုက္ပို႕ႏႈတ္ဆက္သူဆို႕လို႕ က်ေနာ္ရဲ႕ ေဖေဖ၊ ေမေမ နဲ႔ ညီေလး ေနာက္မွ ဦဇင္းဦးပညာသီဟ ေရာက္လာလို႕ စုစုေပါင္း ၃ ေယာက္နဲ႕ ၁ ပါးျဖစ္သြားတယ္။ ဒါလည္း ႏွစ္ေယာက္တပိုင္း ထက္ေတာ႕ သာပါေသးတယ္။ တကယ္ဆို က်ေနာ္႕လို အလုပ္နဲ႕ျပည္ပထြက္သူ အမ်ားစုက ရန္ကုန္ေလဆိပ္မွာ ဘာမွ မယ္မယ္ရရ လုပ္စရာမရွိၾကပါဘူး။ သက္ဆိုင္ရာ ပြဲစားေတြက ႀကိဳတင္စီစဥ္ ထားၿပီးသားပါ။ တကယ္ဆို အခက္အခဲဆိုတာက တဘက္ႏိုင္ငံေရာက္မွ စတင္ေတြ႕ႀကံဳၾကရတာမ်ားပါတယ္။ (ျပည္ပမွာ ႀကံဳေတြ႕ရတတ္တဲ႕ အခက္အခဲမ်ားကို အလွ်င္းသင္႕သလို႕ ေဖၚျပေပးသြားပါမယ္။)

က်ေနာ္ရယ္ ၊ ပြဲစားက မိတ္ဆက္ေပးလို႕ ေလဆိပ္ေရာက္မွ သိရတဲ႕ အစ္ကိုႀကီး ကိုမြန္ရယ္ ၊ ကိုေ၀ ရယ္ သိကြ်မ္းခဲ႕ရတယ္။ က်ေနာ္တို႕ သံုးေယာက္က တဆိုင္ထဲမွာ အလုပ္လုပ္ၾကရမယ္႕ ညီအစ္ကိုေတြအျဖစ္ ထိုစဥ္က သိကြ်မ္းခဲ႕ရတာပါ။

ေနာက္မွ က်ေနာ္တို႕လူ၀င္မႈႀကီးၾကပ္ေရးရဲ႕ ေကာင္တာမွာ လိုအပ္တာျဖည္႕စြက္ၿပီး နားေနရာေနရာ တခ်ိဳ႕မွာေခတၱ ေစာင္းဆိုင္းခဲ႕ရတယ္။ ၈နာရီ ၁၀ မိနစ္ေလာက္မွာ ေလယာဥ္ေပၚကို သြားေရာက္ဖို႕ ႀကိဳပို႕ကားတစ္စီး ေရာက္လာတယ္။ အဲယားကြန္းဘတ္(စစ္) အႀကီးတစ္စင္းနဲ႕ ႀကိဳပို႕လုပ္ေပးရာမွာ အားလံုးတန္းစီခဲ႕ရတယ္။ သူထက္ငါ မသိမသာေလး ေရွ႕ေရာက္ဖို႕စိတ္ေစာေနတဲ႕သူေတြ အၾကားမွာ က်ေနာ္႕ရဲ႕ တမူးသာတတ္တဲ႕ အမူအက်င္႕အတိုင္း ကိုေ၀ နဲ႕ ကိုမြန္တို႕ ၀င္ေရာက္တန္းစီခ်င္တဲ႕တိုင္ တန္းမစီဘဲ ထိုင္ခံုမွာ ဖင္တႂကြႂကြနဲ႕ ထိုင္ေနခဲ႕ရတယ္။

တကယ္တန္းေတာ႕ က်ေနာ္တြက္ထားတဲ႕ အတိုင္း ႀကိဳပို႕ဘတ္(စစ္)ကားက လူ ၁၀ ေယာက္ေလာက္အက်န္မွာ ျပည္႕သြားလို႕ တန္းစီေနရင္းကတခ်ဳိ႕ထပ္မံေစာင္းဆိုင္းလိုက္ရတယ္။ ေနာက္တႀကိမ္ ႀကိဳပို႕ဘတ္(စစ္) ျပန္ေရာက္လာေတာ႕ တန္းစီရင္း က်န္ခဲ႕သူတခ်ိဳ႕နဲ႕ က်ေနာ္တို႕သံုးေယာက္ ေခ်ာင္ေခ်ာင္လည္လည္ လိုက္ပါသြားခဲ႕ၾကပါတယ္။ တကယ္ဆိုဘတ္(စစ္)ကားနဲ႕ ႀကိဳပို႕တယ္ေျပာရေလာက္ေအာင္ မကြားေ၀ခဲ႕ပါဘူး။ က်ေနာ္တို႕ နားေနခဲ႕တဲ႕အေဆာင္နဲ႕ ေလယဥ္က အလြန္ဆံုးရွိလွမွ ကိုက္ ၁၀၀ ခန္႕ကြာေ၀းပါတယ္။

ဆိုးေတာ႕မဆိုးပါဘူး။ က်ေနာ္ရဲ႕ တမူးသာတတ္တဲ႕ အက်င္႕တခုေၾကာင္႕ ေလယဥ္အတက္မွာ မိသားစုကို ဟန္ပါပါ ႏႈတ္ဆက္ခ်င္ၾကတဲ႕ က်ေနာ္႕မိတ္ေဆြႀကီး ကိုမြန္တို႕ အဆင္ေျပခဲ႕ရတယ္။ တကယ္လို႕သာ သူတို႕ေတြ ပထမအသုတ္ ႀကိဳပို႕ဘတ္(စစ္)နဲ႕ ပါသြားခဲ႕ရင္ ဒီအခြင္႕အေရးက သူတို႕အတြက္ အခုေလာက္လြတ္လပ္ခဲ႕မယ္ မထင္္ပါဘူး။ စုစုေပါင္း လူ ၁၅ ေယက္နဲ႕ ေလယဥ္အတက္ ေလွကားတိုေလးမွာ ေအးေအးေဆးေဆး လက္ျပႏႈတ္ဆက္ႏိုင္ခဲ႕ၾကတယ္။

ေလဆိပ္စားေသာက္ဆိုင္ အေပၚထပ္ဆင္၀င္နားက လက္ျပႏႈတ္ဆက္ေနသူေတြအၾကားမွာ နဂိုက သိေနတဲ႕ မိသားစုကို ေတာ္ေတာ္ေလးရွာၿပီး လက္ျပႏႈတ္ဆက္ကာ က်ေနာ္လည္းေလယဥ္ေပၚတက္ခဲ႕ရတယ္။ ေလယဥ္ေပၚက တခ်က္ျပန္ငံု႕ၾကည္႕ရင္း ၅ ႏွစ္တာလႈပ္ရွားရုန္းကန္ခဲ႕ရတဲ႕ ရန္ကုန္ေျမကို ႏႈတ္ဆက္ခဲ႕မိတယ္။


*** ရန္ကုန္ေလဆိပ္ ေလယာဥ္ေပၚမွ ျမင္ကြင္း ***

ဆက္လက္ဖတ္ရႈရန္ >>>


No comments: